diumenge, 8 de desembre del 2019

DOTZENA SETMANA

El passat dilluns, dia 2 de desembre, vam seguir treballant durant la primera hora la visita guiada que realitzarem el pròxim dimecres dia 11 per la ciutat de València.
Aquesta visita la realitzaré i prepararé junt als meus companys i companyes, Matías, Iván i Sílvia. Visitarem el Convent del Carmen que se situa al casc antic de la ciutat, al conegut Barri del Carme. Per fer la visita ens hem informat sobre la seva historia, arquitectura i art. Realitzarem proves i jocs i a part farem una explicació sobre el lloc. 

La segona hora de classe la vam utilitzar per seguir amb el temari. 
Vam parlar de la "DIFUSIÓ DEL PATRIMONI", es podria dir que es l'art de revelar al públic el llegat natural, cultural o històric que tenim en un lloc. L'objectiu és que el públic responga i es qüestione sobre el significat de l'element patrimonial. Per fer una bona difusió s'ha de tenir un bon guió, un missatge ordenat, clar, coherent i estructurat. Destacar les idees principals i explicar-les associant-les amb altres aspectes per donar-li més pes. Pes a que el guió siga correcte ha de respondre a tres preguntes clau: 

- Què volem que les persones sàpiguen?
- Què volem que senten?
- Què volem que facen?

Es per això que a les visites guiades tenim que tenir molt clar quina es la finalitat de la visita i principalment, es motivar al visitant en que tinga interès pel que vorà. Es poden realitzar activitats i tallers per fer participar a la gent en la seva pròpia visita. Com vam fer nosaltres a la visita de Llíria, que vam llegir poemes.   

La classe del dimecres, deguda a la pluja va ser productiva en quant al poder avançar amb el treball de la visita guiada, però no es va poder avançar temari.

Estar estudiant com realitzar una visita guiada i a la vegada preparar-ne una per als nostres companys i companyes em sembla una forma interessant de aprendre la teoria perquè amb la pràctica es veu millor. I a la vegada, sempre està bé treballar en grup. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada