diumenge, 20 d’octubre del 2019

CINQUENA SETMANA

El dilluns vam estar treballant per grups per realitzar l'activitat sobre una entitat cultural. El meu grup, format per Tania, Sheila i jo, l'hem fet sobre el colectiu cultural El Ganxo.
El Ganxo es una associació del meu poble (Benigànim) i es dedica a la promoció i conservació del patrimoni del nostre poble, a la conservació i millora dels espais naturals del nostre entorn, dels valors ecològics i promoció de les activitats socioculturals.
Hem estat preparant la presentació d'aquest treball conjuntament. La veritat és que m'agrada molt treballar en grup i aquesta activitat m'ha paregut interessant perquè he pogut aprendre més sobre com funcionen les associacions i a més he parlat d'una molt especial per a mi que m'ha permès apropar a la meua classe un poc al meu poble, als meus arrels.

El dimecres no vam tindre classe i cada una vam estar buscant informació sobre el colectiu cultural des de casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada